Проект човна

Гафельний тендер 10 метрів БІТ-33

LOA = 9.9м (довжина найбільша по палубі)

BOA = 3.17м (ширина найбільша)

LWL = 8.8м (довжина по ватерлінії)

BWL = 2.77м (ширина по ватерлінії)

Displ. = 5.1 – 6.0т (водотоннажність порожньому / повне)

Draft = 1.0м (осад)

Ballast = 2.5т (баласт в брусковому кілі)

Sail area = 53м² (площа парусності) 86м2 – повна

Headroom = 1.98 м (висота в каюті)

Accomodation: 5-7 persons, (5-7 чоловік, салон, носова і кормова каюта)

Galley: stove, refrigerator, cold-hot water, sink (Газова плита, холодильник, мийка)

Head: with shower, cold-hot water (гальюн з умивальником і душем)

Engine: Yanmar 20-27 h.p. (Двигун)

Water tank: 200L (вода)

Fuel tank: 60L (паливо)

Гафельним тендер 10 метрів (33 фути) – відмінний морехідний сімейний круізер в класичному стилі. Човни подібних проектів проявили себе надійними, комфортабельними і передбачуваними судами для плавань на відкритих акваторіях в будь-яких погодних умовах. Завдяки довгому кілю яхта стійка на курсі, а помірний осад близько 1 м. дозволяє досліджувати відносно мілководні акваторії і підходити близько до берега. Вітрильне озброєння – гафельним грот і два передніх вітрила на закрутці, що визначають човен як гафельним каттер або гафельним тендер, вимагає для управління менше зусиль і в той же час має значну площу (70 кв. метрів з клівером), щоб успішно конкурувати з яхтами подібних вимірень в крейсерських регатах. Вітрильне озброєння може доповнити топсель. Двигун – 20-сильний дизель з вдячністю сприйметься любителями надійного круїзингу. Управління румпельне. Конструкція човна – дерев’яна, з поздовжнім набором на рамних ламінованих шпангоутах, з фанерним зашиванням перегородок, рейковою ламінованою сосновою обшивкою, і кілем, штевнем і флорамі з дуба. Човен дуже красивий, і на тлі однотипних яхт сучасного дизайну лінії її корпусу і гафельне озброєння з дерев’яним рангоутом будуть привертати до себе загальну увагу і повагу. Під палубою – всі необхідні зручності для життя на борту 5 осіб. Споруда такого човна цілком під силу любителям і може зацікавити судобудівника-аматора, шанувальника класичного стилю в яхтингу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.